Fuck me back to life

Fuck me back to life. Fan, vad rätt.
Jo, sen när slutade man använda ordet "strula"? Eller "man" och "man". Jag menar jag och folk i min umgängeskrets. Det är ju sällan någon frågar om jag "strulade" med någon i helgen. Kanske är det för att de istället tror de värsta och med det "värsta" menar jag i detta fallet att jag skulle ha legat... även om det "värsta" nog vore raka motsatsen.
Kan det ha varit så att hela "strula"-grejen försvann då det på något lustigt vis blev så att "ett riktigt hångel" bara kunde leda till en enda sak. Jag tror det.
Jag tror också att jag härmed bestämmer mig för att införa strulet i mitt liv igen och då självfallet också i några andra "stackares" liv. Det kommer antagligen att gå käpprätt in i... ja, ni fattar. Men kan man lyckas sluta snusa, kanske man också kan lyckas återuppliva en gammal högstadiehabbit.

Let's try...or dance...or strula?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0