Ligga åtminstone en gång om dagen

Ja, jag har inte bloggat på jättelänge nu, men jag orkar inte göra en stor grej av det utan jag bara kör på. Ja, jag har fyllt 22 och när jag för fem minuter sedan hörde mig själv utropa: "Var är det förbaskade blocket!?" insåg jag att man bara är så gammal som man känner sig... eller för sig. Så länge som jag skrattar åt allt, lägger mycket pengar på alkohol och använder ordet "ligga" åtminstone en gång om dagen, så jag är fortfarande ung. Jag borde även rata ord som "förbaskat" eller om jag nu bestämmer mig för att använda detta gammalmodiga ord kanske jag bör tänka mig för innan jag placerar in det i sammanhanget då jag febrilt letar efter min nyinköpta "shoppinglist" eftersom jag måste hinna skriva upp tabasco och värmeljus innan jag glömmer av det. Och speciellt inte som när jag samtidigt blir stressad av att äggklockan ringer och påminner mig om att jag måste springa ner i tvättstugan för att hänga upp en vit 40-tvätt. Inte ALLS då!
I sinom tid kommer det säkert att komma fram vad jag har sysslat med de senaste två bloggfria veckorna, för även en kortfattad resumé skulle bli en inbunden bok med kapitel, så det skippar vi.

Swim in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0