Barbie-pink-walls be gone!

IKEA-besöket igår var inte som alla andra besök. För det första så köpte vi bara det vi skulle och för det andra så blev jag och mamma inte ovänner. Jag tror att det var min inställning som gjorde det. Skönt att man har ett sådant stort inflytande någonstans!
Jag köpte ett vitt överkast med blomsterrelieff, en plansch och grejer till min sänghimmel som jag ska göra. Jag är så bra. Måste nästan lägga upp en bild sen när min sänghörna är klar.
Idag ska jag gå och välja ut tapeter och färg till köket. Barbie-pink-walls be gone! Skönt att man har en tapet- och färgbutik på sin gata. Om jag hade varit en äcklig människa och använt ordet: "vardagslyx" hade jag nog placerat in det här. Jag vet inte varför jag spyr på det ordet. Jag återkommer med svar.

Fan, jag har lagt ner så mycket tankar på lördagen den 24, då vi ska ha den lilla middagen. att jag helt har glömt av att min födelesdag snart står och knackar på dörren. Vad fan ska jag göra på den dagen? Nu när jag inte bor hemma är det ju typ JAG som får bjuda mamma och pappa på tårta hemma hos mig. De kommer ju knappast göra tvärtom, eller? Jag vet inte hur det funkar. Men helst vill jag ju inte vara en själv en enda sekund den dagen, så jag får nog sätta igång och planera lite. Med att inte sitta själv menar jag ju självklart att ha kul också. Fick en spontan idé. Tina, vin, singstar. Jag ska lägga fram förslaget.

Nu ska jag äta nå't. (Schh.. säg inte till nå'n, men jag ska äta frukost, för jag gick upp så jävla sent.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0