Sjunger man tillräckligt kasst så vinner man

Jag har träningsvärk... Nej, jag är inte sur. Jag är snarare. Jippi! JAG HAR TRÄNINGSVÄRK. Jag hade varit nådigt besviken om jag inte hade haft det idag, för trots att jag inte sprang så jävla mycket igår, så var det ändå slitigt för mig. Men I did it! Mina första löpminuter gick hur galant som helst.
"Det här klarar väl jag" tänkte jag. 
Några minuter senare blev det lite uppförsbacke och mer och mer folk syntes till. Då blev det plötsligt mycket jobbigare. Jag har ju fått lära mig att när man börjar löpa..tss... Ja, om man inte direkt har sprungit innan, så ska man alltid börja i en takt som är tillräcklig långsam och okrävande att man utan problem kan föra ett samtal med någon. Det blev pinsamt sakta för mig och därför var jag tvungen till att öka på lite när jag märkte att någon såg mig. Det var dumt. Nästa gång ska jag tänka att "jag är i alla fall ute och motionerar till skillnad från er!" och dessutom kan ju inte de ha en aning om hur långt jag har löpt. Jag kanske har sprungit en mil och är lite trött och att det är därför som jag springer så sakta=)
Pinsammast var det när jag hade sprungit tillräckligt länge och skulle varva ner med lite gång. Då kom det ett par som gick OM mig och de var bara ute på finpromenad. Jag tror att de bara ville jävlas! 

På kvällen igår åkte jag hem till Tina. Vi tittade på Let's Dance, sjöng Sing-star och spelade Guitar Hero. Sing-star måste vara ett av världens onödigaste spel. Att sjunga en låt precis som någon annan har sjungt den och sen dessutom få poäng för det. Det är så långt ifrån min verklighet som man kan komma. Men vi hade väldigt roligt och sjunger man tillräckligt kasst så vinner man!

Vad jag ska göra idag? Oh... om jag ändå kunde avslöja det;)

Kommentarer
Postat av: vilda musen

va vad for en dag igar? de va ingen vanlig dag for de va sannas fodelsedag! hurra hura hurra! du e grym, varruset kommer ju bli grymt da, e de inte i maj da ska ja heja pa!!!!saknar din vackra sangrost! puss puss!

2009-01-20 @ 13:29:21
Postat av: Alp-palmen

Grattis pa fodelsedagen alskling!

Jag e pa jobbet nu och de har blockat facebook sa ja gor en linda o grattar dig har!

Ta hand om dig. Saknar dig. Mycket karlek

2009-01-20 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0