Once you go muscle

Har jag alltid varit så här tokig i muskler? Jag kan inte ens minnas tiden före det här som jag har fått för mig nu:
"Once you go muscle, you can't go back".
Jag vet, det rimmar inte lika bra som "Once you go black, you can't go back", men båda ligger och gnager på samma hjärnhalva. För det är väl så? Att halva hjärnan bara är tillägnad åt sex. Det måste väl vara så, eller? Jag menar, halva tiden tänker man ju på sex och hälften av alla man pratar med har man i slutändan sex med... Eller? Detta lär ju kräva en del brain, så jag håller fast vid min teori tills någon bevisar motsatsen. Lisa har sagt att man inte kan vara 100% säker på att vissa av Einsteins teorier stämmer heller, men så länge som ingen kan motbevisa honom, så fortsätter vi med att INTE riva ut kapitlet om honom ur Fysikboken. Däremot är det fortfarande fritt fram att göra vad man vill med Pytagoras uppslag i matteboken. Bring it, killar!

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge. Däremot tänker jag i förhand be om ursäkt för eventuellt dåliga ordval och syntaxer. Trots att jag gick ett halvår på GU och läste "satslära" (boddobompysch), så är det en helt annan slags satsning som etsat sig fast här inne och gör det svårt för min annars så naturliga koncentrationsförmåga att visa sitt rätta jag. "Mitt sannaste jag" har sålt sin själ till en dröm. En jävligt fucking bra dagdröm. Till mitt försvar så har jag faktiskt slutat snusa och knappt röker jag heller, men eftersom jag clearly är en beroende-människa måste jag väl få lägga det på NÅT!?

Annars mår jag bra, för er som undrar. Kanske har det redan framgått, kanske finns det de som är lite bakom. Kanske finns de dem som borde komma hem till Sverige snart och krama om mig och säga:
"SANNA, MIN SANNA, MIN FINA LILLA SANNA! GUD VAD JAG HAR SAKNAT DIG!"
Vem vet? Kanske bara ett par stycken... Kanske... Om ni råkar känna er träffade.. Jag säge bara OM, så kan ni ju faktiskt försöka boka den där hemresebiljetten snarast, för jag har redan beställt en runda öl på Kings Head och sitter här och väntar!!!
Nej, men seriöst. Ta att hårt tag i kragen nu och kom hem till modersmålet!

Ikväll blir det en sväng utgång. En "sväng"... D.v.s. om jag ringer kl. 04.15 inatt så är det inget tvång på att svara. Jag är antagligen bara ute efter en enda sak...

Peace.

Kommentarer
Postat av: vilda musen

sanna! va duktig du e som slutar me nikotinet! skont att hora lite om ditt liv igen. sitter i Vietnam och ska nog boka hembiljett, antar att ja kommer hem forst sa snart ska du fa hora de i verkigheten,men an sa lange far du noja dej med: ja saknar dej min finaste sanna!!!sooo himla mkt!

puss puss!

2009-03-13 @ 16:01:31
Postat av: Angelica

Nu fick jag mig ett gott litet skratt. :) Satsning.. Hihi.

2009-03-13 @ 17:08:21
Postat av: Carro

Sanna, min Sanna, min fina lilla Sanna! Gud vad jag SAKNAR dig!!! Ses i maj =)

2009-03-19 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0