Es ist einfach so

Jag är trött. Orkar inte bilda meningar. Då kanske du tänker: "Vad är då meningen med att blogga just idag?".
"Fuck you" svarar jag antagligen då, som vanligt och kör mitt eget race i alla fall. I alla VATTENfall. I alla fallSKÄRM. I alla fa la la la la, la la la la (Deck the halls).
Igår. Jessica. Klasskamrater. Babar. Rödvin. Red Stripe. Brooklyn Lager. VR. Päroncider. McDonald's. Linné. Mys. Katter. Godnatt(er).
Idag. Jävla väckarklocka. Bakis. Låna bil. Broder Johan. Logic Pro 8. Ungdomsmottagningen. Musik. Mat. Angelica & Jeanette. Skvaller. Skratt. Lämna bilen. NU.
Idag har jag druckit två berocca. Idag har jag ätit popcorn. Idag har jag inte rökt. Idag har jag inte snusat. Idag är jag trött.
Imorgon. Sovfuckingmorgon. Valhalla. Sova. Lördag. Stan med mamma. Fest i borås. Gangbang. Och jag älskar Matilda.

Skönt att någon har semester i alla fall. Ja, jag syftar på min energi.
"Asså, jag har ju köpt den här lägenheten." Fan va bra.

Jag förstår mig inte på folk. "SNART fyller man ju typ trettio"... "SNART ska jag gå och lägga mig". Sen när blev det jobbigt att skilja på 10 minuter och 10 år?
Jag har svårt för sådana där ord som lämnar för mycket åt fantasin. Jag gillar nakna ord som: "NU". "SÅ". "HÄR". "JA". Min fantasi är alldeles för vild och bred för att chansa. Jag hade så svårt för sådana ord att jag en dag tog saken i egna händer och helt enkelt "bestämde" hur länge "en stund" är. Fanfar. Det är en kvart!
Säger någon "om en stund", så kontrar jag med "Jaha, om en kvart då!". Inga undantag!

Es ist einfach so!
Guten Nacht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0