Ordbajs-förälskelse

Jag är trött, men jag kan inte acceptera det. Sitter och pimplar kaffe och vägrar inse att jag sov max fyra timmar inatt. Jag kommer säkert komma igång lagom till läggdags... Man har ju tajmingen på sin sida, så att säga. NOT. Det var kul att jobba idag, men mycket tid gick åt till att tänka på min nya man. Min nya vita man i plast. Mr Mac. Vi är fortfarande i lära-känna-stadiet, men han verkar gilla mig och jag är ju inte direkt den som har svårt för att bli förälskad. Som sagt... I'm a crusher.
Fan, vad känslig jag är idag. Stormar mellan glad, arg, irriterad, förbannad, förälskad och nere. Känner mig som en riktig tonåring. Fan.............................................varför står inte JAG med? JAG!!!!! JAG!!!! JAG!!!! JAG!!!! Jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0